Miten tekoäly ja robotit näkyvät arjessa? Koulutus 5.10. Koulutuksen aikataulu varmistunut!

Robotti

Järjestämme keskiviikkona 5.10. koulutuspäivän kaikille digi-ilmiöistä kiinnostuneille. Koulutuspäivä järjestetään Turun pääkirjaston Studiossa kello 9 – 16. Voit ilmoittautua osallistumaan koko päivään tai vain aamu- tai iltapäivään. Koulutukseen ei ole mahdollista osallistua etänä.

Aamupäivällä Linda Mannila luennoi aiheesta ”Miten tekoäly näkyy jokapäiväisessä arjessa?”. Luennon jälkeen pääsemme tutustumaan ja kokeilemaan AKE:n lainattavaa BlueBot-lattiarobottia.

Iltapäivällä saamme vieraaksemme oikeita palvelurobotteja, joita esittelee Timo Tuominen Metropolia-Ammattikorkeakoulusta.

AKE-alueellamme toimii digitutorien verkosto, johon kaikki digi-innokkaat ovat tervetulleita mukaan. Osana koulutuspäivää pidetään digitutorien kokous, johon voit tulla tutustumaan muihin ja kuulemaan kokemuksia mm. asiakkaiden digiopastuksista.

Päivän aikataulu:

• aamukahvi 9:00-09:30
  • 09:30 – 10:30 Linda Mannila: Miten tekoäly näkyy jokapäiväisessä arjessa
  • 10:30 – 11.30 Lainattavaan BlueBot-lattiarobottiin tutustumista
  • 11:30 – 12:30 lounastauko
  • 12:30 – 14:45 Timo Tuominen Metropoliasta kertoo ja esittelee palvelurobotteja
  • Robottitutustumisen lomassa kahvit n. klo 14.30
  • 14:45 – 15:45 Digitutorien kokous.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 27.9. tästä linkistä: https://www.lyyti.in/Digiinnokkaiden_toimintapaiva_4738 (kahvitarjoilujen vuoksi ilmoittautuminen päättyy jo viikkoa ennen tilaisuutta)

Lisätiedot AKE-ihmisiltä osoitteesta AKE-kirjasto@turku.fi.