Lounais-Suomen kirjastojen extranet uudistuu elokuussa

Lounais-Suomen kirjastojen extranet saa kesän aikana uuden kauniimman ja nykyaikaisemman ilmeen. Samalla sivustoa selkeytetään niin, että tarpeelliset asiat löytyvät jatkossa toivottavasti helpommin. Uusi sivusto julkaistaan näillä näkymin elokuun alkupäivinä. Sivuston osoite on jatkossakin tuttu https://ls-kirjastot.fi/.

AKEn tiedotteet jäävät tämän viestin jälkeen tauolle elokuun alkuun asti. Syksyn ensimmäiset tiedotteet julkaistaan uudessa extranetissä. Jos olet tilannut extranetin tiedotteet sähköpostiisi, kolahtavat ne luukkuusi jatkossakin ihan entiseen tapaan.

Esittelemme uutta extranettiä tarkemmin AKEn syksyn starttikahveilla pe 19.8. klo 13–14. Lisäksi kahveilla jutustellaan AKEn ja alueen kirjastojen syksyn suunnitelmista. Etäkahveille ei tarvitse ilmoittautua erikseen, vaan voit vain klikata itsesi mukaan tästä linkistä: Liity kokoukseen napsauttamalla tästä.

Ennen sitä kuitenkin oikein hyvää kesää itse kullekin! Kuulemiin elokuussa!

T. AKE-ihmiset Laura, Anne, Marjut ja Selina