Kampanjan starttikahvit: Kuntapäättäjät kylään kirjastoon

Lounais-Suomen kirjastojen yhteiseen kuntapäättäjäkampanjaan on ilmoittautunut mukaan jo kiva määrä kirjastoja, mutta vielä mahtuu mukaan! Mukaan voi tulla vaikka vain kuulostelemaan mitä on suunnitteilla ja pohtimaan sitä olisiko oma kirjasto siltikin mukana. Kampanjaa ryhdytään suunnittelemaan etäkahveilla Teamsissa 25.11. klo 13-14.

Ennen ensimmäistä tapaamista voisitte käydä tutkailemassa extranetistä jo olemassa olevat materiaalit. Lisäksi olisi hyvä pohdiskella teidän kirjastolle sopivaa aikataulua vierailulle, ketä kuntapäättäjiä ollaan kutsumassa ja asioita joita voisi asettaa tavoitteeksi vierailulle. Näillä valmisteluilla (vaikka vain alustavilla ajatuksillakin) päästään yhdessä pohdiskelemalla jo hyvin alkuun.

Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

Lisätietoja AKE-ihmisiltä:  AKE-kirjasto@turku.fi.