Ilmoittautuminen loppuu 7.9.: Asiakaslähtöisen kehittämisen starttipaketti pe 9.9. klo 9–12

Vielä ehtii ilmoittautua  Asiakaslähtöisen kehittämisen starttipaketti -koulutukseen, joka voitti AKEn koulutusäänestyksen Lounais-Suomen kirjastopäivässä toukokuussa.

Koulutuksen tavoitteena on antaa osallistujille perustiedot asiakaslähtöisestä kehittämisestä sekä opastaa oman matalan kynnyksen kehittämisprojektin aloittamisessa. Koulutuksen järjestää Turun AKE yhdessä Turun kaupungin kulttuurihyvinvointityöryhmän kanssa.

Lisätietoa koulutuksesta koulutuskalenterista.

Ilmoittaudu koulutukseen viimeistään 7.9.2022 tämän Lyyti-linkin kautta: https://www.lyyti.in/Asiakaslahtoisen_kehittamisen_starttipaketti_5399

Huom. Ilmoittaudu myös, jos haluat katsoa koulutuksen tallenteen! Linkki tallenteeseen lähetetään kaikille ilmoittautuneille koulutuksen jälkeen. Tallenne on katsottavissa 2 viikkoa koulutuksen jälkeen.

Koulutus järjestetään Teamsissä pe 9.9. klo 9–12. Koulutuksesta tehdään myös tallenne, joka on katsottavissa kaksi viikkoa koulutuksen jälkeen. Kouluttajana toimii Mika Raulas Roger Studio Oy:stä.

Lisätietoja koulutuksesta saat AKE-ihmisiltä osoitteesta AKE-kirjasto@turku.fi.