Ilmoittautuminen Canva-koulutukseen on vielä auki!

Vielä ehdit ilmoittautua Canva-koulutukseen! Koulutuksesta saat eväitä sekä graafisen suunnittelun ensiaskeliin että edistyneempään Canvan käyttöön. Järjestämme 15.12. klo 12.30 – 15.30 toivotun jatkokurssin Canvan käytöstä. Koulutuksen ensimmäinen tunti on suunnattu Canvan uusille käyttäjille, ja koulutuksen loppuosa etenee sovelluksen edistyneempiin ominaisuuksiin. Ilmoittautua voit marraskuun loppuun saakka.

Koulutuksen aikataulu:
12.30 – 13.30 Canvan käyttö aloittelijoille
13.30 – 15.30 Canvan käyttö edistyneille.

Kouluttajana toimii Korinna Saarinen LM Somecosta. Koulutus järjestetään Teamsissa.

Ilmoittautuminen koulutukseen tästä viimeistään 30.11.
Koulutuksesta tehdään tallenne, joka on katsottavissa Lounais-Suomen kirjastojen extranetissä vuoden ajan.

Maksuttomalla Canva-sovelluksella pääsee helposti alkuun esimerkiksi tapahtumaviestinnän visuaalisen ulkoasun suunnittelussa. Sovelluksessa on käytettävissä valmiita pohjia niin someviestinnän tarpeisiin kuin julisteiden laatimiseen. Sovelluksessa on paljon valmiita kuva- ja tekstiaihioita, mutta myös omien elementtien luominen on helppoa! Tämän tiedotteen kuvitus syntyi Canvalla noin 10 minuutissa ilman erityisempää perehtymistä sovellukseen.

Koulutuksessa on hyvä olla käytössä oma Canva-tili ja laite, jolla sitä voi käyttää koulutusta seuratessa. Voit myös varata koulutukseen mukaan jonkun oman projektin. Canvaa voi käyttää ilmaiseksi joko tietokoneella (https://www.canva.com/fi_fi/), tai mobiililaitteella. Sovelluksen saa ladattua Play Kaupasta tai App Storesta. Koulutuksessa sivutaan myös maksullisen version hyötyjä.

Vastaamalla huolellisesti ilmoittautumislomakkeella kerättäviin ennakkotietoihin voit vaikuttaa koulutuksen sisältöön. Voit jo ennalta pohtia näitä asioita:

-Onko käytössäsi maksullinen vai maksuton Canva?
-Mihin käytät tai suunnittelet käyttäväsi Canvaa?
-Mitä erityisesti haluaisit oppia? Onko jotain mihin kaipaat lisää opastusta tai mikä Canvassa tuntuu vaikealta?

Ilmoittautuminen koulutukseen tästä viimeistään 30.11.

Koulutus tallennetaan ja se on katsottavissa vuoden.

Lisätietoja AKE-ihmisiltä:  AKE-kirjasto@turku.fi.