Hirvensalon kirjaston muuton vaikutukset kuljetuksiin

Hirvensalon kirjasto sulkee ovensa muuton vuoksi 14.5. ja aukeaa uusissa tiloissa 1.8. Muutto vaikuttaa kuljetuksiin seuraavasti:

• Viimeinen kuljetus saapuu Hirvensaloon tiistaina 8.5., joten kuluvan viikon (vko 18) jälkeen Hirvensaloon ei enää voi lähettää aineistoa. Kuljetuksia pääsee lähettämään Hirvensaloon seuraavan kerran 23.7. alkaen.
  • Aineisto, joka normaalisti lähetettäisiin Hirvensaloon, lähetetään ko. ajalla Turun pääkirjastoon.
    • Koskee myös varauksia, jotka ovat kuljetettavana noutoyksikköön Hirvensalon kirjasto.
  • Hirvensalosta lähtee viimeinen kuljetus muihin kirjastoihin tiistaina 15.5.
  • SmartShipissä asia huomioidaan lisäämällä teksti EI LÄHETYKSIÄ 8.5.-20.7.2018 Hirvensalon kirjaston nimen perään (vanha osoite otetaan tiedoista pois 8.5. ja uusi lisätään 20.7.).