Erikoiskirjastonhoitaja Raision kirjastoon

Raision kaupunginkirjasto hakee 1.9.2018 alkavaan, toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen erikoiskirjastonhoitajaa, jonka tehtäviin kuuluu erityisryhmien ja ikäihmisten kirjastopalveluiden kehittäminen tiiviissä yhteistyössä muiden palvelujen kanssa. Työhön kuuluu osallistuminen kirjaston ja sen palveluiden kehittämiseen ja osallistuminen kirjaston asiakaspalveluun.

Kelpoisuusvaatimuksena on soveltuva korkeakoulututkinto, johon sisältyvät tai jonka lisäksi on suoritettu vähintään 60 opintopisteen laajuiset korkeakoulutasoiset kirjasto- ja informaatioalan opinnot.

Työaika on 36,75 h viikossa. Työ sisältää säännöllistä ilta- ja lauantaityötä. Työsuhteen ehdot ja palkkaus määräytyvät KVTES:n mukaan. Tehtävään valittavan on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus ennen tehtävän vastaanottoa. Koeaika on kuusi kuukautta.

Arvostamme hyviä asiakaspalvelutaitoja, vuorovaikutustaitoja ja kehittävää otetta työhön. Ajokortti on eduksi tehtävän hoitamisessa.

Työpaikkaa haetaan Kuntarekryssä: https://www.kuntarekry.fi/fi/tyopaikka/179454

Työavain: 179454
Hakuaika alkaa: 25.4.2018
Hakuaika päättyy: 17.5.2018 16.00
Palkka: KVTES:n mukaan
Työn luonne: Kokoaikatyö
Työsuhteen kesto: Vakinainen
Työ alkaa: 1.9. 2018 tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja antaa Kirjasto- ja kulttuuritoimenjohtaja Tiina Salo, tiina.salo@raisio.fi