Ensi viikon koulutuksessa on vielä paikkoja vapaana, joten jos palvelumuotoilu kiinnostaa, niin kipin kapin ilmoittautumaan!

Millainen on elämyksellinen asiakaskokemus?, kysyy 16.2. koulutuspäivän otsikko. Maakuntakirjaston järjestämän koulutuksen aiheena on palvelumuotoilu. Palvelumuotoilu on palveluiden käyttäjälähtöistä kehittämistä muotoilun menetelmiä hyödyntäen. Palvelumuotoilussa kiinnitetään huomiota asioihin, joiden kautta asiakas palvelua kokee, aistii ja näkee.

Koulutuksessa Marjo Kamila kertoo asiakaskokemuksen ja palvelun yhteydestä kirjastossa ja kertoo, miten visuaalisilla keinoilla voidaan luoda parempi palvelukokemus. Kuulemme myös, miten palvelumuotoilu on otettu huomioon Helsingin keskustakirjasto Oodin suunnittelussa. Päivän päätteeksi saamme kuulla kokemuksia e-aineiston markkinoinnista Kemiönsaaren kirjastossa.

Koulutus järjestetään torstaina 16.2. klo 9.00 – 15.45 Turun pääkirjaston Studiossa.

Koulutusta pystyy seuraamaan myös etänä kirjastokaistalta. Suoralähetys koulutuksesta tulee näkymään sivulla http://www.kirjastokaista.fi/live/

Koulutuspäivän ohjelma

Ilmoittautuminen viimeistään 10.2. klo 16.

Lisätietoja: Anne Heino anne.ma.heino@turku.fi

Tervetuloa!

Palvelumuotoilu-koulutuksessa 16.2. on vielä tilaa!
Merkitty:        

Vastaa

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.